babyboom

Det är jätte många kompisar i mina omkrets som ska ha barn till nästa år. jag tror de är 5 st nu som jag vet om.. och 2 har redan fått i år o en ska ha tidigt i dec hehehe.

´tycker de är så mysigt med gravida kvinnor. Man vet hur lyckliga dom är, stora magen o vill att bebisen ska komma, spänningen inför förlossningen, känner hur bebben sparkar o följer barnets utveckling, så himla mysigt ju =). Men vi ska då inte ha fler barn, jag får gosa med mina kompisar bebisar istället. vi har barn så de räcker hehehe.. Men ibland blir man bra sugen, men men aldrig mer :P


GRATTIS TILL ER MINA FINA VÄNNER SOM SKA HA BARN O HAR FÅTT BARN!!! SÅ GLAD FÖR ERAN SKULL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0