Boring

Jag kan inte påstå att de har hänt mycket hemma hos oss inte. jag har bara städat, tvättat och hämtat barnen o sedan hämtat ett paket. de  är väl allt, ja de gamla vanliga då med andra ord. Nu sitter jag här, skit seg, o orkar verkligen inte vika nå tvätt, nä inte idag, de får nog vänta tills imorn. Imorn ska jag till E-tuna o köpa  nya vinterskor åt Michelle o även titta på lite kläder åt mej själv, de behövs dårå :P.. måste titta om jag ser nå fint som barnen kan ha på sej till jul oxå.

imorn kommer bonusbarnen hit, så då blire fredagsmys som alltid och självklart IDOL!!!! hejja Jay Hejja Jay!!!

nää nu har jag fan tråkigt, nu lägger jag mej en stund i soffan tror jag.. blääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0