Duktiga Jag!!!

Jag känner mej så duktig idag, även fast tröttheten har hängt över mina axlar ett bra tag. Jag o charlie drog iväg till strängnäs o handlade julklappar till Adrian o Michelle, sen åkte vi vidare till Mc Donalds o åt en varsin hambrugare. De var faktist trevligt att ha en heldag med lillebror bara, pratade om allt mellan himmel o jord. Jag drog sedan iväg o hämtade Michelle o Adrian, o Michelle var inte den mest hjälpsamma flickan inte. Nä hon ställer sej o skriker inne på dagis för hon vägrar ha på sej ytterkläderna. mm de blev ingen rolig hemgång inte. Tur så släppte allting i alla fall när vi kom hem. Jag har även städat, o satt upp julgardiner o julstjänor. När min älskade kom hem så hjälptes vi åt att fixa middan, pratade julklappar, sen bakade vi först en Sockerkaka och sen lussebullar =). alla här gillade de, Vi gjorde kakorna på Joleenes mjölk så hon oxå fick smaka. efter middan så satt vi alla o åt en bit sockerkaka, en lussebulle o drack god Julmust till. mmm vilken härlig julkänsla. Nu  har barnen duschat, o strax äre dax för dom att hoppa i säng. Jag ska hoppa in i en varm dusch, sen ska jag mysa med min älskling i soffan o kolla på The Shield en stund med honom. Charlie diggar inte den serien så han tittar på något annat på sin dator, tråkig han ;).

mm mysig dag o man har fått en hel del gjort.







mmm nam nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0