en skön tisdag med en hel del snö

Oj vilken dag de har varit idag =D!!

Imorse höll vi på att komma försent till skolan, jag försov mej o väckte barnen som fortfarande sov klockan 7 på morgonen. men vi kom i tid till skolan o de var skönt. Men herregud vad de blåste ute då, de blåste riktigt kallt alltså.. o vi får ju inte komma till dagis före 9 så jag o Michelle fick gå runt lite för att tiden skulle gå, stackars min flicka hon frös så hemskt. Men hon kom till dagis till slut o då gick jag o joleene hem. Väl hemma somnade Joleene o jag lade mej o kollade på film. Sara hörde av sej sen o undra om hon inte kunde komma, o de är klart hon kan. Alltid välkommen hem till oss. vi drack The och åt pepparkakor o pratade om allt mellan himmel o jord. De var riktigt skönt att prata med någon verkligen. Elsa o Joleene satt på golvet o lekte dom hahaha.
Svärmor hämtade Michelle från dagis för snön vräkte ner utanför o de var verkligen storm. Tack så hemskt mycket för hjälpten svärmor!!

Sara kom i alla fall tillbaka efter att hon hade hämtat hennes äldsta dotter på dagis, så då fick flickorna varm choklad o vi satt o snacka lite till. De bara vräkte ner snö ute men Leah o Michelle ville ut så vi klädde på oss o gick ut. Vi satte Joleene o Elsa i pulka o gick iväg en bit, Michelle o Leah åkte snowracer. haha vi hade så roligt, små flickorna såg så himla söta ut i pulkan :P

barnen tycker de är jätteroligt att snön har kommit o de är så härligt o se hur glada dom blir. Jag tog med mej michelle till affären på pulkan o njöt av den riktiga vintern =D.

Nu har vi ätit lite middag o jag har startat diskmaskin o plockat undan. karln är o hjälper svärmors karl med att sätta på vinterdäcken o barnen kollar på Dora, snart dax för dom att sussa kudde.

Sen ska jag burra ner mej i soffan med min favvo filt o min älskling, bara mysa o kolla på film o se hur snön faller ner utanför.


ha en trevlig tisdags kväll hörni




våran söta prinsessa börjar bli så stor nu ♥



Joleene o Elsa leker på golvet



flickorna i pulkan =D




En hel del snö utanför oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0