Första Advent firande

Passar på att skriva här nu när jag har lite tid.

Igår åkte vi till Pappa o firade första advent. Vi åt god adventsmiddag o sen drog vi ner till slottet för att titta på fyverkerier. De var jättefint, men även jättekallt =).
Klockan blev så mycket efter de så vi var tvugna att åka hem, vilket Joleene inte diggade så värst. Hon var hungrig o trött, så vi fick stanna vid en mack o ge henne välling o sen åka vidare hem. Adrian o Michelle var jätteduktiga som inte somnade i bilen för de tar ungefär 1,5tim att åka därifrån hem så de var duktigt gjort. väl hemma så var de bara för barnen att hoppa i säng, vi kollade lite på film o sen vart de sängen för oss oxå. Jag var så trött så jag somnade på 5 röda sekunder hehe.

Imorse gick jag med Adrian till skolan, flickorna var hemma med Charlie som passade dom så snällt. När vi hade kommit till skolan så säger Adrian " titta mamma, vi kom inte försent, de var bara för att vi pratade hela vägen. Vi har pratkraft som gör att vi aldrig kommer försent". Han är så underbar min pojke. de är våran lilla tid tillsammans, när vi går till skolan utan flickorna.

Just nu håller jag på att tvätta, sen ska jag städa lite o hänga upp julgardiner o julstjärnor. sen åker vi till strängnäs o handlar lite, måste handla lite kläder åt barnen..


slänger in lite bilder lite senare

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

jorå det fint ^^ själv då?



lägga till varandra på bloglovin?

2010-11-29 @ 20:16:31
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0