Framtids planer o kärlek

Vilken morgon.
Vaknade av att jag fick världens vackraste sms av min älskade. då vaknar man verkligen med värme o glädje i kroppen. Jag fick som alltid gå o väcka barnen imorse, dom sov så sött. känns jobbigt att behöva väcka dom, men de var bara att kliva upp. En lugn o skön morgon faktist, inge stress, sov inte över, nää de var så skönt såååå.

men de regnade när vi gick så vi blev en aning blöta, de tar ändå 30min att gå.. o sen ska man gå hem oxå, ja vi var en aning blöta när vi kom hem. Joleene somnade o Michelle satte sej o kollade på Lejonkungen

min älskade sambo ringde nyligen o berätta helt underbara nyheter om framtiden.. guud så glad jag blev, de kändes som om en stor sten släppte o de kom upp tankar o planer o jaaa de ser då väldigt ljust ut, o jag har stora planer framför mej =D. me like a lot


nä nu måste jag börja städa

hörs då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0