Fredag Fredag Fredag

Jag har ändå fått en del gjort idag! duktig jag känner mej. Jag har t.om ansökt om dagisplats åt lilla Joleene så jag kan börja jobba igen =). Våran lilla tös börjar bli stor nu, bara 2mån kvar tills hon blir 1år, de går verkligen fort =).


Sambon har åkt till sthlm för att hämta bonusbarnen, så dom kommer hem lagomt till middan. Idag serveras spagetti o köttfärsås, inge speciellt allt, till kvällen blire popcorn o saft o IDOOOL!!!!!
vi här hemma hejjar ju så klart på JAY SMITH.

Hämtade ut ett paket från H&M idag o där i låg de en jättesöt vintermössa åt Joleene, även strumpbyxor och ett par byxor, men mössan var så jävla söt på henne.

Adrian o Michelle gick hela vägen från affären o hem o prata om allting mellan himmel o jord. till slut så säger Adrian

" jaa vi har haft de bra roligt Michelle, ojojoj"

"ja de har vi, vi ska inte bråka mer tycker jag"

" nää de ska vi inte, säg till om nån är dum emot dej bara"

hahaha dom är så söta, Michelle har en underbar Storebror hon =)


Nu kom en Granne förbi o berätta att tågen är inställda åt att han måste ta ersättningsbuss till sthlm, faan de är alltig nå jävla strul med SJ så fort vi ska åka till sthlm!!! blir så förbannad!!




Joleene i sin söta mössa

Kommentarer
Postat av: guevacci

Hellu, kikar in och önskar dig en trevlig fredag kväll! :)

2010-11-19 @ 21:37:04
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0