Fredag med sysslor

God morgon God morgon! Regnet faller utanför vårat fönster,  Kid Cudi med " Erase me" spelas just nu på spotify, michelle leker på sitt rum o Joleene sitter i sin gåstol å river allt i hennes väg. Adrian är i skolan han

Sov faktist rätt bra  inatt, drömde bara  bra drömmar den här natten, då jag har drömt mardrömmmar 4 nätter irad. så de kändes ju skönt, o inge stress idag heller, skööönt.

Idag ska de stor städas här hemma och tvätta ska jag göra oxå. massor som ska göras idag då. På söndag fyller Pappa år plus att de är fars dag på de. tyvärr så kan jag inte åka till min kära pappa o  gratta honom, men jag får ringa istället.

Mamma ringde från Thailand för 1 timme sedan. hon berättade om allt dom hade hunnit göra dom här dagarna o sen berätta hon vad dom skulle resten av veckan o nästa vecka. De regnade ju tyvärr nu men hon o henens karl njöt ändå, så mysigt så. Hno sa till mej " du måste komma hit när ni väl har sparat pengar så ni kan åka". ja kära mamma, de kommer nog ta år o dar de, man tjänar inte direkt  en förmögenhet, men man vet aldrig vad som sker i framtiden..


Idag äre Fredag och det betyder fredagsmys, får väl se vad de blir för mys då. De blir nog film med barnen med lite popcorn o läsk, alltid lika mysigt tycker jag. 

uppdaterar mer lite senare



Tummen upp för snö tycker Adrian




Ångan stiger från vattnet tidigt på morgonen.. så jävla fin bild tycker jag



Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jag är i vecka 8+4 idag :)

2010-11-12 @ 10:12:56
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0