FREDAG

Herregud, de är redan fredag! dagarna bara rusar förbi, man hinner knappt blinka så äre en ny dag.

Här på morgonen har jag hunnit en del, känner men duktig =). Jag har hunnit lämna Adrian i skolan, starta diskmaskinen, städat, duschat michelle o fixat hennes hår, o lagt Joleene så hon får sova lite. O klockan är bara 10 på morgonen hehe, mm känner mej skit duktig GO ELLEN!!!

Idag kommer min älskade far hit o hämtar dom stora barnen som ska sova hos honom i helgen. Dom har längtat efter den här helgen hela veckan =). Pappa hämtar Adrian i skolan o kommer sedan upp hit o hämtar Michelle. När dom har åkt sen så ska jag, älskling, Joleene o lillebror åka till E-tuna ( fan kan aldrig bestämma mej om vi ska till S-tälje eller E-tuna, men nu blev de E-tuna ändå hehehe), o handla lite inför Tjejmiddan, men även storhandla hem hit så vi blir ju borta hela dagen, sen äre hem o käka middag. IDOL ikväll oxå, GO JAY GO!!!

ha en fortsatt trevlig fredag hörni

Kommentarer
Postat av: guevacci

ja det ska bli tjej modell också, kan bosta 150 typ ^^



jorå fint, görs ikväll? :)

2010-11-26 @ 13:43:37
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0