Funderar o funderar

åååå.. de finns ingenting mer irriterande än en bebis som bara gnäller o vägrar somna när hon är trött. men man får kämpa hårt med den lilla damen alltså.

Jag funderar starkt på om jag är på väg in i en höst depression. jag grubblar, funderar, o tankarna snurrar som en tornado i huvudet på mej. jag undrar varför. varför ska de vara så varje år? är de vädret som gör en galen? eller vad kan de vara egentligen? jag har en underbar familj som älskar mej, vi har precis flyttat till större o allting verkligen flyter på. men varför då vara deppig?

Jag sitter i köket med laptopen på bordet o tittar ut genom fönstret, tittar på snön som sakta men säkert smälter o droppar ner från hustaket. Lady Antebellum spelas så fint så genom högtalarna. De är så mycket jag skulle vilja göra, som jag har viljat göra så länge men aldrig får chansen att göra. Kanske de som gör mej deppig. Jag har nog inte kommit över sorgen heller, har inte varit mej själv sen dess =(. hmm ja de kan vara en massa saker som gör att jag deppar eller så är de ingenting o jag  deppar bara för att. jag har pratat med sambon om detta o han märker att jag inte är mej själv, jag är inte glad som jag brukar vara. usch vill komma bort en stund. vill komma bort från allting o sen komma tillbaka som en ny människa när jag har fått rensat mina tankar o funderingar.

det är inte alls roligt de här =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0