God morgon i stugan

Snön de bara öser ner.. eller ja inte nu längre kanske men de gjorde de imorse i alla fall. Haft en tuff natt men våran lilla söta prinsessa som har legat i 40 graders feber hela natten.
De började igår, hon var pigg under dagen men mot kvällen så slog de om, feber o började spy. Stackaren våran, så hon låg i soffan med oss o mös, hon sov en hel del men mös ändå.
så natten har varit tuff, men nu är våran älskade flicka feberfri o mår bra, hon äter inte så mycket men de kommer nog.

Adrian fick skjuts av farmor till skolan idag, Tack kära du för att du ställer upp, de uppskattas.

På dagens schema står de bara slappa o ta de lugnt! Eftersom våran tös inte mått så bra så vill jag inte gå ut eller nått sånt ännu, medans hon sover sen så passar jag på att städa undan lite..

nää nu ska jag äta god frukost o mysa med mina flickor i soffan.



Bäddat upp bäddsoffan, prinsessan ligger bra hon




Snön faller tyst o stilla utanför


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:48:23
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med igen!



Lycka till!



Ha en fortsatt fin dag. Har du snö eller regn?

2010-11-23 @ 12:48:05
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0