God morgon

Jag har sovit kanon bra inatt!! drömt en o annan konstig dröm men annars så har jag sovit gott. Hörde inte ens att sambon gick imorse =). Adrian fick skjuts (tack o lov) till skolan idag. Jag är så tacksam att han kan få skjuts på fredagarna av hans klasskompis mamma för jag behöver då inte klä på flickorna, gå ner dit o sen hem igen. TACK ANNELIE!!

Nu på morgonen så har jag försökt mej på Scrapbooking, inte lätt men jag försöker i alla fall, se om jag kan göra nått snyggt.
De ska storstädas o donas hemma idag oxå. Var meningen att vi skulle till E-tuna men de blev tyvärr ändrade planer på den punkten.

hej svej




Ej jag som gjort den

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 08:51:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: t

God morgon :)

fin blogg!

Va gärna med i dagens blogg kl 10 om du vill :)



Kramar :)

2010-11-19 @ 09:47:04
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0