♥♥♥Grattis på födelsedagen/ farsdag♥♥♥

Först vill jag säga Grattis till min underbara Pappa som fyller år idag. Grattis på födelsedagen!! Du är den bästa pappan man kan ha♥ Jag älskar dig

Sen vill jag Säga  Grattis Pappa och älskling på Fars dag♥


Vi överraskade pappan i huset med frukost på sängen o två fina teckningar från barnen. Pappan i huset blev jätte glad o tyckte de var så mysigt. har man inga pengar så gör man de bästa av situationen, o han blev då glad ändå =).

Igår så tog vi en lång promenad med barnen o köpte godis o sen hem o lagade mat, de var ju meningen att vi skulle till en lekpark, men när vi hade kommit hem från affären så var de mörkt ute så vi skippade lekparken.

Vi mös framför en film med barnen tills de var läggdax, sen kom Micke hit o då kollade vi på film. Jag var skit trött o höll på att somna efter halva filmen. Efter filmen blev de läggdax

Idag har de inte hänt nånting faktist. Vi har segat oss hela dagen o bara tagit de lugnt de är ju ändå söndag :P.
Vi ska få köpa jättefina möbler av en kompis till oss, möbler till Michelles rum, jättefina. Vi har inte ställt in de i hennes rum ännu men jag tänkte göra de snart.

Ja men ha en fortsatt bra dag hörni, här hemma händer de faktist ingenting vad jag vet







En liten frukost men den dög ändå för pappan i huset





Det fattas en byrå oxå som kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0