Hoppa över den här dagen tack

Jag är arg, ååå så arg jag är! jag är upprörd o besviken!

Jag bakade lite lussebullar här på förmiddan, glömde ju bort att knäppa kort på dom små bullarna tyvärr, sen gick jag o hämtade barnen i yrvädret, världens snöstorm utanför ju men mysigt ändå tycker jag. Var meningen att vi skulle åka pulka i backen, men de ville inte Joleene så de var bara att gå in, får åka pulka med barnen lite senare istället.

Men jag har lyckats städa här hemma o snart är de tvättdax för min del, gillar inte att tvätta ja eller :(..

Jag ska bara ta de lugnt ikväll o samla mej, för jag är så upprörd så usch!!

nä kasta sten på denna energi tjuv o bjuda in lugnet o hans vänner på en kopp te.. då kanske man får en lugn eftermiddag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

jao han är grym ;D men får se om han passar till vinnarlåten, det är det som avgöd ^^

2010-11-24 @ 17:29:00
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

TÄVLINGSDAGS!



Gör någon glad - ge bort en canvastavla!



I samarbete med SUMOpix lottar jag ut ett presentkort värt 300:-



Lycka till!

2010-11-24 @ 23:00:30
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0