Julefrid

Ibland längtar jag till Julafton, o ibland inte.
De som är så mysigt med Julen är att nära o kära är samlade, vackra dekorationer överallt, vita snön utanför o solen som skiner, doften av god julskinka på morgonen och de bästa av allt, spirret o glädjen i barnens ögon när dom vaknar o vet att de är Jul. såå underbart såå

Den här julen blir vi faktist väldigt många i våran lägenhet, Mamma o lillebror ska fira Jul med oss =D, och bonusbarnen ska vara här denna jul. Ja vi blir ju  9 personer här hemma, tur att vi bor lite större nu så alla får plats, tur att man även har en bäddsoffa haha slipper någon ligga på golvet ;). De ska bli spännande o se hur de kommer bli. De kommer bli mysigt med alla juklappar och alla barnen som springer runt här finklädda o väntar på att Tomten ska komma. Jag o barnen pratar om de varje dag o Adrian räknar veckor hahaha så himla go han.

jag sa till barnen att jag har ringt till tomten o berättat vad dom önskar sej o att tomten måste titta i sin bok om barnen har varit snälla, o de har dom ;), så han skulle be sina tomtenissar att fixa lite julisar åt dom hahaha, dom tycker de är mega spännande. Dom vill öppna fönstret åt tomten så han kan komma in om de är för kallt på Julafton hahaha dom är så underbara.

jaa nog längtar man väl lite till jul allt eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0