kylig måndags morgon

Ja men dagen började ju bra.
Sambon sov över, o jag sov över :P. Men barnen hann äta sin frukost i lugn o ro, o vi gick en skön promenad till skolan utan stress, så jag fixade de ändå . *stolt*.. Men de var -10 grader ute, fy fan vad kallt. usch jag hade hellre legat kvar i sängen alltså.
Men men, efter att vi hade lämnat Adrian i skolan så gick jag o flickorna på en skön promenad i kylan o solen, skönt var de väl att komma ut men usch så kallt. Vi var väl ute i 1,5 tim. så när vi kom hem så åt jag lite frukost o sen satte jag igång o städade. Vi tackar våran peter för att han kopplade in våran diskmaskin =D!! Michelle har suttit o tittat på Tingeling som jag tror att hon har sett 10ggr minst nu.

Så nu ska jag väl fortsätta med vardags sysslorna o sen fixa lunch.

see ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0