Liten snabb uppdatering

Förlåt att jag inte har skrev något igår, men de har varit en hel del nu.

Få se, i fredags kom Sara med sina flickor hit o lekte lite med oss, pappa dök upp efter en stund o skulle hämta Adrian. vi fikade lite när han hade hämtat honom o sen vare bara att dra iväg. Barnen skulle med morfar o vi andra drog till E-tuna. Jag hann köpa en tunika på Ginatricot, sen ringde telefonen. De var pappa som sa att jag hade glömt att packa ner barnens overaller, o jag trodde han hade tagit med sej dom, japp så fel de kan bli. Så vi fick en order om att åka o hämta overallerna o möta honom. Jaha o de var den vistelsen i E-tuna skit tråkigt. Ledsen blev jag oxå eftersom jag inte hade handlat klart. När vi hade lämnat av overallerna så drog vi o storhandla när vi ändå var ute. Väl hemma så åt vi god middag o sen kollade vi på IDOL.


På lördagsmorgon vaknade jag o Joleene 8, ingen av oss kunde somna om :P, jag gav henne lite gröt, lekte med henne tills hon blev trött o sen gick vi in o lade oss en stund igen. Vi sov väl i 1tim o sen vare bara att kliva upp.  Vi städade här hemma, handlade inför tjejmiddan, fixade lite här o där, fick främmande titt som tätt. sen gick sambon o lillebror o Joleene iväg för de var dax för tjejmiddan.


Idag vaknade man 8 igen med världens piggaste flicka.
bara att gå tillbax till sitt vanliga jag igen =) o de klagar jag inte över, jag har världens underbaraste barn, o världens underbaraste vänner..

nä nu ska jag äta frukost o sen ta mej en skön dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0