livlig söndagsmorgon

god morgon alla bloggare och vänner!!

Jag är skit trött o har världens huvudvärk så jag kan väl inte säga riktigt god morgon till mej själv. Barnen vaknade halv 6 imorse och började leka rövare redan då, även fast vi sover på andra sidan lägenheten så hörde man dom skrika, banka o  ja gud vet allt. vi sa åt dom 3 gånger o till slut fick dom lägga sej i sina sängar och läsa bok tills det blev ljust ute.. hehe mmm de fixade dom i 10 min sen var de fan igång igen, så halv 7 klev jag upp å såg ut som ett monster. Satte mej ner med Joleene o kollade på TV.

men nu har barnen i alla fall fått frukost, dom har duschat o borstat sina tänder, dom får vänta en stund till innan dom får gå ut. Själv har jag diskat och dammsugit hela köktet, snart ska jag ta tag i resten av lägenheten. Solen skiner så vackert ute så jag tänkte ta med mej barnen ut o kolla om vi hittar en bra lekpark så dom kan leka av sej ordentligt.
idag åker Bonusbarnen hem oxå.. å imorn börjar allvaret igen, adrian till skolan och flickorna hemma med mej.

Igår kom pappa o Robban hit o hälsade på, dom tyckte vi hade de fint o stort nu =). vi satt o pratade o fikade lite.. Michelle fick kläder av Annelie, jättefina kläder o hon blev så glad. Tack Annelie!!

Nä nu kanske man ska ta tag i saker o ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0