Lördagsmorgon

Det är lördagsmorgon o klockan är 09.22. snön ligger så fint på marken o träden, barnen leker lugnt i sina rum o kollar på barnkanalen mellanåt, Joleene och sambon sover sött. Endas jag o dom stora är vaken. Hoppas ni har haft en skööön morgon hittills..


FÖR DE HAR INTE JAG HAFT!!!!!

vaknade halv 7 på morgonen av ett väldans gap o skrik, o bankandes i väggar. En joleene som ligger o snackar i sängen o drar mej i håret.  De var bara för mej att kliva upp för de fanns inte en chans att jag kunde somna om. Jag gick in till barnen o talade om för dom att man inte kan väsnas så här mycke så tidigt på morgonen. när jag kom in till tjejerna så trodde jag allvarligt att jag skulle börja gråta. Allla kläderna från byrån låg på golvet, de hade flickorna gjort paket av mm.. kläderna var inslags papper. Jag gapade bara o sen tog jag ett djupt andetag o bad dom att genast vika ihop kläderna igen o lägga dom där dom ska ligga, alltså i byrån.

Vid frukost bordet fick alla göra frukost själva, alltså bre smörgåsen själv, o lägga på pålägg själv osv osv, dom frågade varandra snällt om dom kunde skicka de dom behövde till varandra, lugnt o tyst var de guuud så skönt. jaa o nu är dom påklädda o klara o är knäpp tysta i sina rum.

Jag undrar hur de kan bli så egentligen, hur dom först kan föra ett herrans liv, för att sedan efter frukost bara vara knäpptysta. mmmm ett mysterium



På mitt schema idag så står de vika tvätt, städa, köra 1timmes Zumba och sedan gå ut i snön med the kids och även lördagsmys med godis.


Vad ska ni göra idag???


Tills vi ses igen.. tata



Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Mycket hysteri kring Harry Potter just nu.



Dagens fråga: Har du sett alla filmerna?



Känner du för det så anmäl dig även till Veckans blogg som du hittar i kategori Tävlingar.



Ha en fortsatt riktigt härlig lördag!

2010-11-20 @ 11:49:22
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: ullis

varför ?? :)

2010-11-20 @ 13:49:28
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

tack detsamma ;D

2010-11-20 @ 14:50:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0