Massor med snö =)

wow vad många läsare jag hade igår=)!! spännande, undrar om de var trogna läsare, eller om de var nyfikna läsare?


Vaknade i alla fall upp imorse o märkte att vi hade massor med snö ute, jag gillar inte snön egentligen, inte vintern heller. Men när jag ser hur glad barnen blir av all snö, då blir jag oxå glad. Så idag efter skolan o dagis så blir de en hel del pulka åkning o snowracer åkning, små längtar dit faktist =)!!
Mamma kom hem från Thailand igår o hon hade en hel del presenter med sej till oss, gulligt av henne. Lillebror kommer med dom när han kommer hit.
händer väl inte så mycket under dag så idag, blire de vanliga, städa o skit!
Skulle ha varit till sjukhuset idag med Joleene men får boka om den tiden för de går inte att komma in till 10 på morgonen om man inte har nå körkort.
Måste förbereda lite inför tjejmiddan oxå.. ska bli så roligt..

tills vi hörs igen, tata..






snö, massor med snö =)


Kommentarer
Postat av: guevacci

haha ja riktigt humor ;D allt bra annars?

2010-11-25 @ 13:16:58
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0