Mysig eftermiddag..

Nu är lillebror här=)! han kom rätt tidigt idag å vi har haft rätt tråkigt hahaha, har inte funnits så mycket att göra än. händer mer imorn :P.

Hämtade Michelle tidigare idag så slapp jag gå tillbaka när jag hade hämtat Adrian. Vi åkte lite pulka innan vi gick hem, men de blev en kort stund för Adrian frös så hemskt om fötterna o händerna. Joleene fick åka pulka sista biten hem, de tyckte hon var roligt, såg så mysigt ut när hon satt där.

Snart kommer min älskade hem å då äre dax att fixa midda, jag undrar vad vi ska äta för något idag..hmm.. vi kommer nog på något.  ikväll händer de nog inte så mycket, ellr jo vi ska testa spela kinect till xbox 360. Fan de måste ju vara skit roligt =), spännande o testa ju.

Här kommer lite bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0