Seeegt

Tänk, det är söndag redan o snart är november månad slut, de går verkligen undan. Snart äre dax för julkalender för barnen, lucia firande i både kyrkan o på dagis, o de är inte långt kvar till jul heller, de går undan verkligen.


Idag äre som sagt söndag o här har de inte hänt mycket, vi har segat framför tv:n o bara varit.  så jag har lixom inte så mycket att skriva om i min blogg idag tyvärr.

min älskade sambo gav mej sovmorgon imorse, o tog Joleene inatt så jag fick sova ut, så himla go han =). Iof så vaknade jag titt som tätt ändå eftersom jag är van att vakna när hon vaknar, men jag är glad att han ändå försökte =)...

jaa som sagt, de har inte hänt mycket här inte.. ni får ha en trevligare söndag än vad jag har o har haft..

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0