Snöstorm

wow vilket väder! de är storm ute med en hel del snö, friska vindar som blåser en rakt i ansiktet. Sånt gillar jag :P jag hade lätt kunnat vara ute o gått hela förmiddan om jag inte hade haft med mej Joleene, tycker inte hon ska behöva lida i den här stormen. Jag däremot älskar friska, kyliga vindar o den friska luften, vet ej varför men så är de.

Adrian fick skjuts av farmor till skolan idag igen TACK. Michelle fick åka pulka till dagis o de tyckte hon var roligt, skönt med snö så man kan åka pulka tycker jag.
Idag händer de väl inte så mycket, mamma kommer hem från Thailand den stackaren. Komma hem till de här vädret brrr nää hehehe.

Imorn eller på fre kommer lillebror o hälsar på, ska göra karln i huset sällskap på lördagen medans jag o flickorna har tjejmiddag :P. Första gången nu man får vara lite barnfri sen man fyllde år i maj, o de var ju 6mån sen :S.
Så när han kommer så åker vi nog till S-tälje istället för E-tuna o handlar lite grejer samt lite julisar, har redan köpt några julklappar så några till ska de väl bli.

Städa står på listan idag i alla fall, sen ska jag titta runt lite på nätet o se om jag hittar nån fin färg så vi kan måla om i vårat sovrum o vardagsrum, så fula tapeter ju

Grattis till våran lilla flicka som blir 10 mån idag♥




Vackra Joleene



Titta så fint med snö =)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack för dina tips!



Det har kommit lite snö hos er med - blir ljust å fint, men det får gärna sluta blåsa.

2010-11-24 @ 10:43:22
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: MODEMARTIN

När snön ligger ner och inte yr är det mysigt :D

2010-11-24 @ 13:37:43
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0