Tänk vad ett bad kan göra

jag har sovit som en kratta inatt. nej nej ingen bra natt alls. Michelle har sovit oroligt hela natten, o har de inte varit hon så har de varit Joleene, de är nått med dessa flickor, dom sover dåligt samtidigt. jag fick springa in till Michelle hela natten o försöka få henne att somna, o samtidigt fick jag springa in till joleene som låg o gnällde. Nää karln i huset vaknade inte till de direkt :S.
Till slut så bar jag in Michelle till våran säng så fick hon sova hos oss, o hon slocknade direkt då så klart , hmm...

Imorse var de en bra morgon i alla fall, de var skönt att gå till skolan utan stress o bara promenera. Michelle ville inte riktigt gå till dagis idag men för oss båda är de bra om hon gör de om man säger så.
Jag kom hem i alla fall o frös som en gris, spelade ingen roll hur mycke kläder o filtar jag hade på mej, jag frös så jag hackade tänder. Väntade tills Julle somnade sen hoppade jag ner i ett väldigt hett bad o guuuud så skönt de var. kände mej som en ny människa när jag klev upp sen, fick ny energi o började städa hela lägenheten. Nu är de rent o fint här hemma igen =).

Ska fixa lunch åt mej o julle ( som joleene kallas), sen ska vi hämta dom ståra barnen på skolan/ dagis.

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0