Tjejmiddag

Nästa lördag ska jag o mina vänner ha tjejmiddag. De kommer bli skoj tycker jag, mysigt att bara vara ett gäng tjejer som äter god middag o snackar en jävla massa skit o skrattar =). Vi blir några stycken, men jag vet dock ännu inte vad vi ska äta?

Har ni några förslag så kom gärna med dom =), är öppen för förslag

Tänkte köpa mej en klänning/tunika som jag kan ha på mej, men som jag även kan ha på 25års festen som är den 11 december, har dock lite svårt att välja en snygg klänning..

Här är några av de jag funderar på

   

 

Vad tycks?? nån av dom måste ju passa mej. kommer ni på nån bra sida/butik som säljer nå snygg klänning eller Tunika så tell me!!

Dessa klänningar/tunikan kommer från Gina


bara ge mej råd o tips så blir jag glad


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :D

2010-11-19 @ 10:50:20
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Martina

Jag tycker den blå var väldigt snygg och skulle passa dig tror jag :)

2010-11-22 @ 00:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0