torsdag idag va??

Alltså vi somnade klockan 8 igår kväll!! de händer typ aldrig. snacka om att man var utvilad när man vaknade imorse, o ändå ville man sova mer när man slog upp ögonen ;). Adrian fick skjuts till skolan idag av hans klasskompis o klasskompisens mamma, jättesnällt av henne att hämta Adde. imorn får han oxå skjuts o då slipper jag klä på damerna här hemma eftersom Michelle inte går på dagis på fredagar.  Men jag lämnade i alla fall michelle vid 9 tiden som vanligt, sen gick jag mot affären o handlade lite o skulle hämta ut ett paket, men självklart var tobaksaffären stängd o öppnade inte förrän 10 o jag var där halv 10. då mötte jag Sara på vägen hem så då gick jag hem till henne o hade trevligt tills de var dax att möta upp Adrian. Jag hämtade paketet när jag hade mött honom, sen gick vi vidare hemåt. de är lite svårt att gå hem när jag har en kille här hemma som ska hoppa i varenda snöhög, o en annan som är kissnödig o iskall om fötterna. mm den killen har all tid i världen han:P

Jag hade i alla fall beställt nya mattor till barnen o jättefina gardiner in till Michelles rum. har inte satt upp dom ännu men de ska göras imorn.  håller på att titta efter lite julsaker o lite smått o gott oxå. men pengarna måste ju räcka till jag menar vi har 5 kids som ska ha julklappar o de blir en rejäl summa om man säger så, inga dyra julisar i år inte :P.

Nu ska jag nog ta o plocka lite här hemma för de har jag inte hunnit ännu, sen ska jag väl börja med den där middan som man måste äta varje dag


Michelles fina gardiner

 

Matta nr 1

 

 

Matta nr 2

 

allting är köpt på Ellos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0