Onsdag med blixthalka o frost

Nu har jag pratat med kommunen o jag får lämna Michelle tidigare nu. gud vad skönt, slipper hon frysa stackaren.
Idag var hon ledsen för hon frös så hemskt, stackars mammas älskling.

Idag skulle dom knäppa kort på dagis så jag hoppas de blir fina kort, ellr ja de vet jag att de blir för hon är ju våran prinsessa =).

imorse var de frost ute, riktigt vitt av frost, o jävligt halt. vi åkte skridskor hela vägen till skolan, de gick inte så bra upp för backen vill jag lova. Då sa Adrian " mamma vet du, nu har Gudarna haft kuddkrig" haha så himla go min pojke, en väldigt klok pojke de.  En kvinna ramlade med sin cykel idag, tyckte så synd om henne, o hon skämdes som gris, stackars kvinna.. Väl hemma så städade man som jag alltid gör, sen kom sambon hem o tog en fika med sina arbetskompisar.

Så den här dagen har de inte hänt ett skit på ännu, men de kanske sker nått sen vad vet jag ;)


Har ringt runt lite o kollat lite på nätet på lite små saker inför nästa år. de är så spännande o jag längtar ihjäl mej nu =)

ha de så bra nu





joleene sitter på golvet o leker medans mamma städar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0