va vadå äre onsdag??

Usch vilken morgon alltså. jag klev upp i tid i alla fall o de är jag glad över =D. barnen hann titta på barnprogram o äta i lugn o ro o vi slapp gå fort till skolan. ja trodde jag ja. Adrian var helt till sej för att snön hade kommit så han började hoppa i varje snöhög o låtsades att varje snöklump var en brottsling som kom i hans väg. mmm ni tror inte att de gick väldigt sakta till skolan då. så jag förklarade för min lilla herre att han måste skynda sej lite eftersom han börjar snart. nääää istället börjar min fina pojke gå ännu saktare, nynna på låtar o tittade på fåglarna som flög o skyn. ja nog kom han försent allt. o när vi väl kom till skolan så skulle han på toa o han skulle göra dittan o dattan. men till slut så kom han in på lektionen i alla fall, herregud min lilla pojke har då inga bekymmer i sitt liv han inte hahaha. När jag kommer ut från skolan så ser jag hur Michelle är alldeles blöt, ja hon har ju stått under ett droppande tak o låtit vattnet droppa ner på henne. Så hennes mössa, vantar o jacka var ju jätteblöta. *suck*, o även jag var blöt om fötterna o kall, gissa om jag inte var glad alls då. När vi väl kommer till dagis så påminner fröknarna mej om att jag skulle ha utvecklingsamtal 8.40 och vi kom till dagis 8.55 jag hade ju helt glömt bort tiden o allting. FAN!! ja men jag hann ha lite utvecklingssamtal o de var bara positiva saker om min stora tjej Michelle, de kändes ju skönt de i alla fall. när jag o Joleene väl kom hem så¨lade vi oss o sov en stund, sen har vi bara lekt o myst i soffan en stund. Nu är hon så jävla övertrött o vägrar ju somna. oavsett vad jag gör så är de trött gnäll som kommer från hennes mun. de är så man blir trött själv alltså *gäsp*

Snart dax att möta Adrian o sen hämta Michelle på dagis, men först ska denna envisa lilla prinsessan sova en stund innan jag blir helt tokig i kolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0