Väldigt tuff natt

Det är jobbigt när barnen är sjuka. Våran lilla tös har legat med 40 graders feber inatt, inte den lättaste att trösta då inte. Givit henne alvedon o försökt få i henne nyponsoppa, men den nyponsoppan spydde hon upp över hela mig, så jag fick kliva upp och byta lakan o ta mej en sabb dusch och tvätta av Joleene klockan 1 på natten. Fy fan vad jag frös sen vill jag lova. vid 2 på natten så vaknade Michelle o ville krypa ner hos oss, så hon har nog inte sovit så bra inatt heller stackaren, Jag o älsklingen har haft en tuff natt vill jag lova. inte många timmars sömn inatt inte. Hoppas på en bättre sömn den här natten.

kom i tid till skolan,  men då säger Michelle att hon har tappat sin ena örhänge i våran säng inatt, så vi fick gå raka vägen hem leta reda på de o sen gå till dagis. så jag har gått upp o ner hela dan, ja jag har varit ute o gott i den här kylan o stormen i  2 timmar o de känns i både ben o rumpa ;), fan fortsätter man så här så lär man ju bli het till sommaren :P.  

lite städning har jag lyckats med, har även legat i soffan med Joleene, nu är hon så pass pigg så hon kan leka lite så då passar jag på att dammsuga lite o kolla tvätttid oxå. ikväll blire en lugn kväll.

På torsdag ska jag åka till E-tuna o handla lite inför tjejmiddan =D.. längtar som fan dit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0