Vill åka till värmen jag..

de är så fuskit. Mamma o hennes karl är på väg till Thailand nu. Eller ja deras flyg går om 1tim från Arlanda,. gud vad fusktit. Gissa om jag är avis, jag vill ju oxå åka iväg till thailand =(. De skulle kosta oss ca, 50.000 kr för 2 vuxna o 3 barn. o ska vi spara så mycket så kommer vi få åka om ca 3år :P. nä vi ska nog försöka fixa så vi kan åka hela familjen på semester, de hade ju varit guld alltså.

Idag här i alla fall så stormar de ute o snöar, skit tråkigt väder ute verkligen. jag fryser som en jävla gris. Adrian o Michelle är i skolan/ på dagis o jag ska väl försöka börja städa här hemma tänkte jag. Sara och Elsa kommer förbi en stund sen oxå =).  igår var vi förbi Sambons lillebror som fyllde 17år, vi fikade o hade jätteroligt. Michelle är jättekär i john så hon vågar inte ens titta på honom hahaha hon är ju så söt, så fort han kommer o kramar henne så burrar hon in sej i magen på mej hahahaha... på kvällen låg vi o kollade på en film o sen lite på The shield innan sängen ropade på oss

Nä nu måste man väl sätta igång här hemma.. hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0