Ännu en helg har passerat...

Hejsan!

Här har man ju knappt haft tid att sitta ju =).

Igår så drog vi aldrig till Strängnäs, istället så gick vi o mat ankorna här i Mariefred, sen gick vi o köpte godis. Sen drog vi iväg o fiskade. Barnen tyckte de var jätteroligt, speciellt Tim, så jag o Tim satt o fiskade länge länge, dom andra barnen sprang runt o lekte, snacka om att dom har fantasi dom kan ju leka med vad som helst när som helst. Tim fick i alla fall 3 abborrar men alla 3 släppte, men jävlar var glad o stolt han var. han sprang runt o berätta för alla hehehe så go så. På kvällen så gick jag o Tim ner o fiskade igen medans dom andra var hemma med pappa. Den gången fick vi inge fisk o dessutom var de jävligt mycket mygg ute så vi gick hem. Tim o Adrian spelade TV-spel medans vi andra mös i soffan. Imorse vaknade jag av ett dunderbrak så jag hoppade ur sängen o sprang in i tjejernas rum, plockade upp Julia direkt för hon satt på golvet o grät. Jag skakade så jag knappt fick fram ord alltså.. Julia hade klättrat upp på deras hylla o ramlat ner, Hyllan följde med me alla böcker på. Jag trodde hela våningssängen hade rasat samman, men de var hyllan som hade ramlat för Julia hade klättrat upp på den. Ronny kom hack i häl efter. hehe jaa nog fan vart jag rädd allt o sen kunde inte jag direkt somna om. Klockan var alltså 6 på morgonen :S.. tidigt för mej asså..

Idag tog jag o Joleene en härligt Powerwalk runt hjorthagen, så jävla skönt kände verkligen hur de tog på mej ;).. ska iväg o åka inlines efter middan tänkte jag, får se hur långt jag orkar. Fan skit länge sen jag åkte sist.
En lugn söndag med andra ord, barnen har bara varit ute o lekt med sina kompisar.

Barnen åkte hem runt 2 tiden idag,  vi hade räknat med att... nä.. äh.. ska väl inte säga för mycket, vill inte.. äh.. ja så nu äre bara 3 kids hemma igen som de brukar vara..

Nä nu ska jag börja med maten, barnen får kycklingklubba med ris o sås medans jag o älskling äter kycklingsallad utan tillbehör..


oj så långt de blev nu då.. hihi ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0