Är vintern på väg eller????

De är ruggit o kallt ute, nästan så man ber barnen sätta på sej mössa o vantar när dom ska gå ut ;). Den här dagen har varit dyster o tråkig som fan, en äkta söndag då de inte händer ett smack på hela dan. Michelle o Adrian har lekt på sitt rum med varandra halva dan o sen gick dom ut andra halvan, nu är Adrian ute o Michelle är inne o leker med Joleene som bara skrattar åt Michelle som är pajas :P. Karln är o kollar på nån båtplats där han ska ställa båten under vintern. Jag ska alldeles strax hämta kläderna som jag sålde ut på klädbytar, får väl se om jag fick nått sålt eller om de blev världens nit. Annars lägger jag ut de på blocket o tradera. Sen middag blire idag oxå, orka stressa med middan, tar de i sin takt, precis som allting annat. Ikväll blire o tända lite ljus o krypa ner under filten o kolla på en bra film. A night on Elm street eller Predator blire ikväll.. härligt med lite skräck, levande ljus o en karl som kan krama om en om de blir skrämmande ;)


imorgon ska jag, Joleene o Michelle till barnkliniken med Joleene. Återbesök för att se hur hon mår o att allting är som de ska. Men de ska väl vara bra som vanligt antar jag =). Ev. får vi skjuts av svärmor för hon skulle oxå dit, annars måste vi ta tåget. jag lär även kanske ta med mej Adrian, de beror helt på.. ja men de märker man väl

På Fredag åker jag o barnen upp till Gävle. har inte varit där uppe på  4mån o nu känns de som att de är dax att åka upp o hälsa på lite. Saknar min mamma o lillebror o jag saknar mina vänner. Min Lillebror ska ta med Michelle o Adrian på bio på fredagkväll, spännande för Michelle har aldrig gått på Bio förut. Ja men mer om de till veckan.

nu ska jag gå iväg en stund men ha en trevlig söndag så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0