Blir borta hela helgen

God eftermiddag

Idag åker jag o barnen till Pappa o sover över där, sen drar vi vidare till Gävle imorgon, där blir de både tårar o skratt den här helgen.. hoppas på lite skratt i alla fall :S.
Har städat o gjort fint här hemma så min älskling inte behöver göra de imorgon efter jobbet, han har en del o göra imorgon ändå. plocka ur alla skåp o göra rent diskbänken hehe ;). Jag har packat alla väskor oxå , tror inte jag har glömt nått, de kan jag väl inte ha gjort.. nää . Vi kommer inte till pappa förrän 8 ikväll o då äre läggdax direkt för barnen, jag ska glo på IDOL o sen sova jag med.. kommer bli svårt att sova utan min älskade, kommer sakna honom väldigt mycket.. jag ser inte fram emot morgondagen =(, jag är nervös o rädd, känns extremt jobbigt.. men jag vill verkligen ta farväl..


Nä nu måste jag fortsätta här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0