Dagen gick ju fort

Oj jag har fått mycket gjort idag, jag har hunnit städa hela lägenheten så den glänser och dessutom hunnit tvätta alla kläder o handdukar. Adrian hade haft de kanon i skolan som vanligt, där är de inga konstighete ;).
Sen harjag bara slappat o lekt med Joleene. Jag har varit så himla sugen på paj, kakor och bullar men jag måste låta bli. Min kära Anzo ringde o fick mej att tänka på annat, tack gumman. Du är så jävla underbar! du är en sann vän, kan prata med dig om allt, skratta med dig och haha även gråta med dig, känns så skönt att jag har dig som min vän♥. Jag älskar alla mina vänner så klart =).
Nu tänkte jag laga lite middag, behöver dock ägg så jag o Anzo ska gå o handla sen när min kära sambo kommer hem.


Fan vad jag längtar till imorn, vill köra ett nytt pass av gympa, då ska jag dit med svägerskan =).. de kommer bli skit jobbigt o jag kommer ha mer träningsvärk, men de är så jävla värt de!!!

nä nu säger ja hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0