Det här har jag gjort idag..

Herregud, jag har varit igång hela långa dagen. Först så lämnade jag Adrian i skolan, sen hem o började städa och gav Joleene gröt. Svärmor kom o plockade upp oss så vi kunde åka o lämna Michelle på dagis o sen iväg för att handla. Efter handlingen så åkte jag hem o packade upp allting och sen var de bara vidare iväg till BVC. på bvc så gick de bra, Joleebe växer men de går ju inte fort, men uppåt går de i alla fall o de är jag glad för =). Sen vidare in till strängnäs för att handla lite mer, hem igen o packa upp allting, ge joleene lunch sen hämta Michelle o sen upp o hämta Adrian hos svärmor sedan hem o ner till förrådet för att hämta alla kläder, rensa, starta tvättmaskin, laga middan och nu ska de diskas o sen blire duscha barn o sen natta dom. Iväg på Gympa o efter de duscha o SEEEEEEN äre kväller för mig.  jappsom sagt, igång hela dagen. Adrian har ont i magen o mår inte alls bra, tror han har ätit för mycke godsaker hos farmor ;).. stackars liten.. måste ta hand om honom nu känner jag. Men mycke har jag fått gjort o mycket kvar att göra så de blev ett väldigt snabbt inlägg idag :P..






Joleene på BVC idag




Älskar när höstlöven faller o de blåser lätt ute (syns knappt på bilden men..)



Världens sötaste min hehehe


nä nu måste jag komma i gång så man blir klar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0