En dag med klump i halsen

Det har varit en tuff förmiddag men dåiga nyheter och tårar , men jag måste vara stark inför Joleene nu som är hemma med mig, men även när dom större kommer hem. Min resa till gävle kommer inte bli lika rolig som jag hade hoppats på =(.

men nu måste vi släppa de o prata om något annat...

Igår drog vi till barnkliniken med Joleene på återbesök, kära svärmor skjutsade mig o de tackar jag gott för. Vi fick sitta o vänta i 35min innan vi fick komma in till läkaren, så jag o barnen spelade fia med knuff medans, hehe de tyckte dom var jätteroligt. Läkarna tog blodprov o försökte även ta kissprov men de gick lite sämre :P. Men Joleene växer på bra o hon utvecklas bra så dom såg inge fel på henne, men eftersom hon har den här allergin så ska vi upp dit igen i Jan.  Men Joleene var glad o nöjd ändå. Adrian och Michelle var med upp dit oxå, dom blev bjudna på tårta av dom som jobbade där. de var nån speciell dag tydligen så barnen som var där uppe fick tårta, så dom var en aning mätta när vi kom hem. Vi åt Tacos till middag o tro de eller ej men Adrian fick då i sej två portioner o även Michelle fick de så dom var lite hungria ändå. När alla barnen hade somnat så satt jag o älskling o pratade vi om nya lägenheten o drömde oss bort.. de kommer bli så bra sååå..

Adrian o Michelle är i skolan och på dagis och de är bara jag o Joleene hemma.. jag har städat lite men har varit tvungen att sätta mej ner o andas lite o svälja klumpen i halsen för jag vill verkligen inte gråta nu, sen när Joleene har somnat kan jag släppa fram de.

Nä nu ska jag försöka fortsätta städa så de blir klart o sen börja små packa lite för nu är de inte långt kvar =D.



♥Jag ber för dig♥

♥Jag tänker på dig♥






 bilderna är lite dåliga för jag tog kort med mobilen



joleene sitter i soffan med mamma o tittar på alla människor, att äta mellis är ingen hit just då :P




Adrian ska slå tärningen :P



Och är sitter vinnaren i spelet =)

Älskar er mina små änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0