En hel del att göra idag

God morgon God morgon!

Idag har jag så mycket att göra att jag knappt vet vart jag ska börja. men jag hoppas jag hinner göra allting idag som ska göras. Få se nu, lämna barnen på skolan/dagis, iväg o handla mat, till bvc med joleene, in till strängnäs och handla mer, hämta Adrian, ner i förrådet o hämta kartonger med kläder, börja rensa dom, hämta Michelle på dagis, hem och fortsätta rensa, sen städa, middag,diska, duscha barnen och sen nattas.. mm de är en hel del de om jag får säga de själv. De är gympa idag oxå men jag vet inte om jag hinner det idag, skulle verkligen inte vilja hoppa över de men ja.

Usch inte stressa inte stressa.. men de blir svårt de kan jag ju bara tala om. Jag har verkligen inte tid att skriva mer här just nu, men ja jag hoppas ni alla får en bra dag idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0