en helt vanlig dag

god morgon God morgon! vilken morgon alltså.. de diskuteras om detta äckliga val överallt, o folk blir förbannade på varandra osv osv.. usch, jag hoppas det blir bättre snart..


Denna morgon började med att min söta sambo förde en jävla massa oväsen o väckte Joleene, o där slutade min sovmorgon. grrr jag var gara lite irriterad..Men jag gav Joleene välling o då somnade hon om, så lite till fick jag sova ;). igår var jag på gympa, o herregud vad jobbigt de var. Har aldrig varit så jobbigt förut, men jag lyckades i alla fall så idag har man träningsvärk. åt god middag med min fina familj, duschade kidsen o gjorde iordning dom för sängen o sen var de bara att plocka här hemma för att sen lägga sej framför en film.  Adrian är ledig från skolan idag, studiedag så han är hemma med oss, liak trevlig som alltid =). Idag tänkte jag att vi skulle ta oss till strängnäs o handla en ny sportBH och ett par skor åt mig, behöver även handla mössa o vantar åt Joleene, de är kallt ute nu, usch inge trevligt alls. får väl se vad vi gör o hur vi gör.. de går ju inte så många bussar till stadium o intersport, men men.. dystert väder är de ute oxå.. men vi ska inte hänga läpp för de inte nej nej nej. Vi får höras senare hörni

ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0