en lördag med mycke fynd

Oj vilken dag. Imorse vaknade vi alla tidigt o åt frukost tillsammans, händer inte ofta dvs. Och vi städade hela lägenheten o hjälpte barnen att rensa deras rum så vi kunde börja små packa. Vi drog iväg till klädbytar  för att finna lite fynd, men fy fan vad folk de var där, usch alltså!! Sambon höll på att bli tokig på allt folk, Joleene stirrade på alla o Michelle o Adrian visste inte vart dom skulle ta vägen =). Men jag hittade lite byxor åt Michelle o jag hittade även lite plagg åt bonusbarnen, o leksaker o kläder åt Joleene. Adrian fick lite lego för jag hittade inga kläder åt honom.. ska förbi imorn oxå o då ska jag hitta kläder åt bara honom. Efter allt handlande så gick vi till affären o köpte godsaker till ikväll o nu håller min godbit till sambo, på med mat. han har blivit så duktig. Älskar honom mest. mm en trevlig lördag har de varit.

o ja just de, Joleenes första tand är på väg.. man känner nått liiiiite liiiite vasst där nere, o en liiiten vit prick så de är på G, kanske därför hon har varit så gnällig

Ha en fortsatt trevlig lördag




Allt detta köpte vi idag, plus legot som Adrian har lagt in i sin låda
Jag blev mycke nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0