en väldigt skön helg

guuud vilken härlig dag vi hade igår lördag. Började dagen med fotbollsträning för Adrians del. Hela familjen var med o såg när han spelade fotboll. Efter träningen så gick vi till konsum o handlade godsaker till kvällen, de blev en del godsaker o en annan får inte äta de =(. Ellr ja får får jag väl men jag vill inte helst. När vi kom hem var jag o älsklingen så trötta, Jag låg o gosade med Joleene i soffan tills hon somnade, så himla mysigt♥, då somnade jag brevid henne, älskling somnade på andra sidan hahaha, Michelle o Adrian var hos kompisar så här hemma var de tyst då. Vi åt fläsk karré o pommes till middag, jag åt Karré med sallad ;) nyttig ska man vara. Jag tog senare ett bad med Joleene, hon har alltid hatat att bada o skriker bara när de är bad dax, men den här gången såg tog jag de försiktigt o satt länge med henne i badkaret o hon älskade de, hon plaskade o hoppade i vattnet hela tiden så mysigt sååå =). Hon slocknade ganska fort efter badet min söta Joleene =).
Sen mös vi med barnen framför en film. Min underbara älskling lagade maten, diskade o gjorde fint i köket igår. huuuur underbar som helst är han ju♥


Idag äre i alla fall röstdag o vi ska väl iväg sen o rösta.. men vad fan ska man rösta på??? Mycke snack om SD nu har jag märkt o dom tänker jag fan inte rösta på o de finns MÅNGA skäl till de!!
Sen blire väl att ta de lugnt idag oxå, på eftermiddan ska jag iväg på gympan, tänker satsa stenhårt =).

Nää nu måste jag försöka få upp min karl ur sängen, annars får han problem att sova ikväll.

ha en fin dag




en liten tös som blev trött på hemvägen från fotbollsträningen





Gud vad gott med godis... men nej, tänker inte smaka




Nån som ville sitta i soffan innan läggdax :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0