FREDAG!!

Idag på mitt vackra schema står de STÄDA!!! japp, här måste de städas till tusen idag känner jag. Jag måste även börja plocka upp börckerna som rasade när hyllan ramlade ner. Och de är inte en bok jeller :S. Sen måste jag packa oxå, jaaa de är en del som ska göra idag. Sen ikväll blire fredagsmys och då blir man lugn o sansad igen japp de gillar vi =). Vädret är fint oxå, eller ja de blåser o är lite små kyligt men annars skiner solen så fint så.
Joleene är jätte snorig o mår kanske riktigt topp, Michelle är förkyld oxå o har hosta och nu har jag börjat känna av de, lite ont i halsen o börjar bli snorig. Men jag har verkligen inte tid att bli sjuk, vem fan ska ta hand om allting här hemma om jag blir sjuk? vem ska ta Adrian till skolan, Michelle till dagis, ta hand om Joleene??? nej nej nej, jag får proppa i mej en jävla massa alvedon o halstabletter.. hehe jaa men nu kanske jag ska sätta igång o börja städa, ska hämta Adrian i skolan klockan 12..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0