Fredagen började bra =)

God morgon bloggen! Idag fick jag verkligen sovmorgon, inge uppehåll mitt i natten. Båda våra söta flickor sov hela natten lång. Varken ja eller älskling hade satt larm på våra telefoner så Joleene väckte oss hahaha och hon väckte oss 05.45, precis tid för älskling att kliva upp o ta sej till jobbet. Så jag fick sovmorgon till 05.45, annars brukar jag vakna 4 på morgonen o ge joleene välling.

igår så drog jag iväg på gympan, jag känner mej så jävla duktig. Svetten rann o de värkte i varenda muskel, men de var de värt verkligen. när de var slut så hade jag fått ett sms av min älskade där de stod " Joleene vill inte sova, hon bara skriker o spottar ut nappen". hehe jag skyndade mej hem o såg en pigg liten flicka som kollade på Idol med sin pappa, som såg mer ut att kunna somna hahaha. Jag tog bara Joleene pussade på henne, lade henne i sängen o gav henne snutten o sa godnatt. Hon somnade direkt. Hon behöve bara sin lilla mamsing ;).. känns skönt att hon inte bara vill vara hos pappa, pappa är bra på dagarna men de är mamma som gäller på kvällarna , mysigt tycker jag :P.  Kollade på Trueblood på kvällen innan läggdax, sista avsnittet tror jag, o de börjar spåra ur lite nu tycker jag :S..

jaaaaaaaaaja, imorse när vi skulle klä på oss så märkte jag att Michelle inte har några byxor, hon har ju vuxit hur alla sina byxor, IGEN.. då var de bara dax att shoppa byxor åt henne nästa vecka, herregud, de kommer gå åt flera tusen på att handla vinter kläder o andra kläder :S..men kläder behövs garanterat =)

nu äre storstädning som står på mitt schema, och även tvätta sen äre FREDAGSMYS ♥♥

♥Tänker på dig Farfar♥



ha de så länge




Mammas o pappas busfia♥




de här o lite mer gör vi på gympan, tufft som fan :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga hoppsa-steg?

2010-09-17 @ 14:58:45
Postat av: Ellen

Vad är hoppsa steg??

2010-09-17 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0