Huset fullt med glada barn :P

Vilken fredag! Följde med min älskling o hämtade bonusbarnen i upplandsväsby.. de tog oss 4tim fram o tillbax, men de är var de värt...dom blev så glada när dom såg sin pappa så jag ställde mej en bit bort så dom fick kramas med  pappa deras o så, vill ju inte vara i vägen då, men när vi klev på tåget hem så kramades dom med mej o ville berätta allt som hade hänt dom senaste veckorna.
Tim satt o lekte med Joleene som skrattade så tårarna nästan rann hahaha, Jag o Älsklingen skrattade oxå hehe så roligt att se =). Dom blev jätteglada att vi skulle flytta, så vi satt o fantisera hur de kommer bli när vi flyttar upp, så roligt så =). Julia frågade mej om hon fick kalla mej för mamma när hon är hos pappa, å de är klart hon får de :P, blev så glad när hon frågade de.
I alla fall så åt vi på Mc Donalds innan vi drog hem, barnen var jätteduktiga på att äta och även vara snälla på tåget. När vi kom hem så spelade killarna TV-spel och tjejerna lekte på rummet, men vi kom hem så sent så de blev bara en liten stund, hann knappt ha fredagsmys =(.
Jag o älsklingen såg ut som zombies hehe skit trötta båda två, de tar på krafterna att åka fram o tillbaka med 5 kids..o folk orkar klaga för att dom åker 35min.. löjligt ju!!!


Idag ska vi till strängnäs o leka i stora lekparken och köpa lördagsgodis till ikväll, just nu är alla barnen ute o leker med sina kompisar, för jag måste först städa o dona här hemma innan vi kan dra =).. o vädret är ju på topp idag oxå, najs bajs =) Japp fullt hur hela helgen!! skriver mer när vi kommer hem.. ha de as kalas tills vidare


      
     



                                                           ♥♥♥DOM ÄLSKADE BARNEN♥♥♥
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0