ingen märkvärdig dag direkt

usch, den här dagen har varit en deppig o ganska så seg dag faktist. Hade en hemsk mardröm inatt o den gjorde så morgonen blev helknasig :S. När jag hade lämnat barnen på skolan/dagis så gick jag hem o sega mej fram till 12 typ, sen städade jag så de blev rent här hemma. Shit vad trött jag är på att städa nu, men är man många i en trång lägenhet så blire stökigt fort. Ja sen efter de så mös jag med joleene o lekte med henne en stund.
tråkig info om man säger så, ni vet ju redan hur de funkar, de är samma sak varje dag:

* läming på skola/dagis
*hem o käka frukost
* städa
* mysa o leka med joleene
* hämta skola/dagis
* fixa mellis
* fixa middag
*diska o plocka undan middan
* duscha barnen
* natta dom
*plocka här hemma
* mysa framför tv:n
*sova





Samma sak varje dag förutom på helgerna. gud vilket spännande liv man har *NOT*

Idag äre fotbollsträning som står på schemat för Adrian, eftersom sambon är ute o fiskar så får flickorna följa med oss =). Fotbollen slutar ganska så sent så de blir bara hem efter de o dsucha o sen hopp i säng.
Min pojke är så duktig på fotboll,  han verkligen pushar på o är på hela tiden, duktig han =). Snart äre innebandy och hockey som står på schemat för hans del oxå.. ojojoj, de blir dyrt de, men när de är slut så får han bestämma sej för en sport o inte alla tre för de går inte
Förra gången han hade fotboll så glömde jag kameran så idag ska jag ta med den o knäppa lite å lägga in här tänkte jag =)

Nä nu måste vi göra oss iordning för träning hörs senare





En bild på våran älskade Joleene blev de idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0