Ingen rast ingen vila

Har knappt haft tid att skriva här, men jag gör de nu då innan jag ska hämta Michelle =)

Igår direkt efter jag lämnade barnen, så åkte jag o svärmor iväg o storhandlade. De behövdes här hemma verkligen, efter de så drog jag hem o gav Joleene mat o sen tog jag en 40min powerwalk med Sara innan de var dax att hämta Adrian. Han hade haft de jättebra i skolan så där var de inga konstigheter. Vi mötte älskling precis när vi kom ut från skolan, han skulle hem o fixa nått, så han fick ta med sej Adrian hem så gick jag direkt o hämta Michelle. stod o snackade med Michelles fröknar lite o Michelle hade berättat massor av saker där. Enligt Michelle så har hon en lillebror som heter Liam och hon vi har en hund som heter.. hehehe jaa de vet jag inte om jag vill tala om vad hon hette för de var ett sånt fult ord *asg*, men fröknarna skrattade när dom hörde de o jag skämdes som en gris, för vi säger inte sånna fula ord här hemma.. i alla fall itne när barnen är hemma eller i närheten hahahahahahaha... Ja de var faktist lite lustigt =). Väl hemma så började jag städa innan de var dax för middan. Jag fixade kebabgryta med ris o alla älskade den.. jag blev så jävla stolt över mej själv faktist *stolt* hihihi.. Vi tog de bara lugnt på kvällen, mös i soffan o busade runt. skrattade så jag nästan kissade på mig, Min älskling kan verkligen få mej att skratta hahahaha..

Idag så var vi till BVc och Joleene hade gått upp jättefint o vuxit, hon är inte så lång o stor, men i våra ögon är hon en stor o fin tjej =).. Just nu sitter hon i gåstolen o snackar med Adrian, hon tala om för honom en jävla massa verkligen hahaha. O han leker med lego o berättar för henne hur man bygger, hehehe så goa såååå.

Ikväll ska älskling fiska o jag ska gå till en lekpark med kidsen efter middan tänkte jag.
Imorn kommer Bonusbarnen hit, de var ett tag sen dom har här nu så de ska bli kul faktist =).

Näääääää nu måste jag fortsätta städa här hemma innan jag ska hämta Michelle på dagis, jag undrar vad hon har lurat i fröknarna den här gången =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0