jaaahaapp

Oj här har man ju inte skrivit på nån dag, inte bra inte bra. Har ni saknat mej?? haha nää jag skojja bara.

Igår så tog jag en rejäl slapp dag, städade inte, diskade inte, nää jag låg o slöade i soffan med joleene hela dagen lång ;). haha de behövde jag kan jag säga o mannen i huset hade  inget att säga till om.  Sambon drog iväg o fiskade som vanligt och jag tog med med Adrian på fotbollsträning, självklart var flickorna oxå med. Adrian var så duktig på träningen, han släppte in några mål och hade kämpade hårt när han var ute på plan. De är min kille de :P. Sen kom vi hem o då böev de bara mat o sen sängen som gällde hehe.

idag har jag o Sara tagit oss en promenad, en ordentlig promenad.. vi har varit ute o gått 1mil idag, gissa om jag är stolt över mej själv eller. Ikväll blire gympa oxå, fan vill man vara fin får man lida pin ;).
Så nu håller jag på med lunch och sen ska jag ta mej en promenix o hämta Michelle. snabbt inlägg blev de idag ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0