jag blir så LESS!!!!!

Varför måste folk hela jävla tiden tala om för mig hur jag ska vara och hur jag ska leva?? Varför får jag inte leva mitt liv så som jag vill, så som jag tycker att de ksa vara? Äre jag inte myndig? Är jag inte vuxen nog att bestämma själv? Ska jag behöva stänga in mig för att alla där ute ska bli nöjda? Jag är så trött på att bli styrd som en jävla robot. Jag trodde jag var vuxen nog att ta hand om mig själv, inte få en jävla massa stötar så fort folk inte diggar de jag gör eller inte är nöjda. Ge fan i att dra i alla snören, låt mig leva, låt mej vara!!! JAG kan ta hand om mig själv, jag har tagit hand om mig själv i 8år, jag behöver inte era jävla händer som drar i mej hela tiden, jag behöver inte era fingrar i nyllet på mig som pekar så fort jag gör något som ni inte gillar!!  Vad är de för mening?? har jag inte rätt att vara arg,ledsen, trött o bara tappa ork som alla andra kvinnor/mammor där ute, jag är för fan ingenjävla superkvinna som har styrka som superman. Jag är ingen megakvinna som kan allt o gör allt. nä jag är en enkel vanlig kvinna/mamma/sambo som sliter som vanligt o gör allt för att saker o ting ska fungera i våran familj. ger kärlek, glädje,värme, omtanke och trygghet. Men jag visar även vad som är rätt o fel, o jag kan säga till när de behövs.

och OM ni inte diggar de jag skriver i min blogg så ge FAN i att läsa den!!! jag tänker inte sätta lösen på den igen bara för att NI inte diggar den eller blir berörda, DE SKITER JAG I!!!! Den här bloggen är till för mig, o jag låter andra läsa om dom tycker de är intressant men jag tvingar inte folk eller mutar dom.

Sluta bestäm över mig, sluta tala om hur jag ska leva, SLUTA att försöka styra över mig.
Jag blir så arg, jag skakar av ilska, fan alltså!!! Antingen får jag skit för att jag är för snäll eller så får man skit för att man är spydig och får man inte skit för de så får man skit för något annat. lägg av nu!! lev era egna liv, jag tränger mej inte på erat liv och börjar styra era spakar o ser till att ni lever ett liv som JAG är nöjd med ellr??




Förlåt alla läsare, jag är jätteglad att ni läser min blogg och jag hoppas ni fortfarande är nöjda med den. De vissa bara en del människor som jag inte förstår mig på som gör mig så arg så jag kokar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0