Jag har fått lite gjort i alla fall

hmm, de har inte blivit några bilder här på länge nu, kanske skulle bli bättre på de oxå eller?

gud nu har jag städat här hemma och jag är så jävla trött. De svider i ögonen o benen släpas efter på en, så trött är jag. Fattar inte varför jag är så trött, hmm.. jaadu, mer vitaminer kanske.

jag har varit o hämtat Adrian i skolan för 1 timme sen, han var lika glad o nöjd som alltid när jag hämtar honom, mina stora kille =). Min älsling är på väg hem från jobbet nu så han är väl hemma om 10min eller nått sånt. Då ska jag EV. ta en lång promis, får se om jag orkar och om jag har bra musik för de hahaha. Har packat lite o skruvat ner lite hyllor här hemma, de börhar eka här nu, me like. snart flyttar vi, snart, ååå vad jag längtar =).

Nä nu måste jag fixa lite lunch, sen fortsätta med packningen lite tror jag. Ska försöka lägga in fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0