känner mej inte ens lite glad =(

Asså vad är de med mej egentligen?? har varit deppig hela dagen, ja jag har inte ens orkat ta mej ut på promenad.. Usch, gråtit en skvätt har jag oxå gjort idag, men vet knappt varför =(.

Ja men jag har lyckats städa o packa här hemma idag i alla fall. Adrian gick hem själv från skolan idag, skit duktig kille ju =).
Fotbollsträningen igår var klockren, ojojoj, dom hade tränings match sista 30min o dom spelade så bra, så hårt.. duktiga killar, hehe jag stod där o hejja på som fan hahaha en riktig fotbollsmorsa. Jag LOVAR att inte ropa o skrika när han blir äldre ;).  Ja nu spelar dom inte riktig fotboll, eller ja inte riktiga matcher. de här är mer typ lekträningar, man måste som sagt inte ha fotbollskor o sånt utan allting är mest på lek. Nästa år börjar allvaret hehehe.Efter matchen var de bara hem o duscha o sen direkt i säng. Jag somnade till Efterlyst , var så jävla trött alltså usch..

Så jaa de har väl inte hänt så mycket här hemma om man säger så.. ska iväg på Gympa idag tänkte jag, ja om jag orkar hahaha.. men jag måste orka :P..men först måste jag fixa middan o göra barnen klara för sängen innan jag drar.. tänkte göra hemmagjorda köttbullar med stuvade makaroner mmm så gott!!
nä nu måste jag försöka få min envisa trött dotter att sova en stund..




Här spelar Adrian lite med sin kompis Filip som står en bit bort.. jättefint väder men skit kallt



Michelle o Joleene var oxå med o titta.. ellr ja dom lekte mer



Svårt o knäppa när dom spela match för dom var så långt bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0