Måndag och en hemsk träningsvärk

Oj, jag är dålig på att skriva här på helgerna har jag märkt. Men då brukar datorn för de mesta vara upptagen man min man så då blire problem lixom.

Ja men då ska vi se, i lördags så hade Adrian fotbollsträning på morgonen så jag o joleene följde med honom dit. Han var verkligen jätteduktig =D. När vi kom hem så var de städat o fint här hemma, men älskade han städat så fint så =). Han drog iväg o fiskade på eftermiddan o de var jag inte direkt glad över om man säger så. Så jag blev en aning arg o sa knappt hejdå. Men när han kom hem så pratade vi om de o löste våra problem. De känns skönt att man kan prata med varandra o verkligen förstå varandra. Vi hade lite lördagsmys med barnen på kvällen med godis o saft de gillar barnen. Vi låg o mös i soffan när barnen hade somnat o kollade på en film. Igår så vaknade jag tidigt och tog mej en skön jogging tur. eller ja, skön o skön hahaha jag var helt svettig o slut när jag kom hem. På förmiddan gick jag hem till Anzo o fikade lite o snacka lite skit, skönt att kunna prata med nån som förstår en om man säger så. De hände lixom ingenting speciellt igår heller, de var ju söndag, man var ju bara hemma å segade typ. Var på ett gympa pass på eftermiddan o jävlar vad jbbigt de var! jag har nog aldrig varit så svettig, o vilken träningsvärk man hade imorse när man vaknade. Men FAN de var de värt =D. 

Joleene sover just nu, Adrian är i skolan o Michelle tittat på barnkanalen. Jag ska snart börja städa här hemma så de blir rent o fint. gud vad jag vill flytta nu, jag har inrett hela lägenheten i huvudet o nu vill jag inreda de i verkligheten ju.  Nä så idag äre städning som står på schemat :P


på väg att nå mitt mål.. har en liten bit kvar men snart så snart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0